Monday, February 8, 2010

Sus pinzele....calatoria mea incepe

Este intotdeauna dificil sa gasesti cuvintele potrivite la inceput de drum si cazul dat nu este o exceptie pentru mine. Acest blog este creat pentru a va ajuta pe voi doamnelor si domnisoarelor sa faceti o incursiune in misterele procesului de formare a unui cuplu moldo-japonez fericitJ. Voi scrie despre ceea ce simt si ce idei imi apar pe masura ce invat despre cum are loc crearea unei relatii de dragoste intre o femeie moldoveanca si un barbat japonez. Multe dintre voi cred ca au rezervari referitor la viabilitata unei relatii de acest gen, rezervari absolut normale cind te gindesti ca traiti in doua lumi diferite. Este o ingrijorare ce vine atit din partea barbatilor cit si din partea femeilor. …dar deoarece eu sunt o femeie moldoveanca va pot spune doar punctul meu de vedere. Prima mea intrebare a fost:Este oare posibil? Pot oare doi oameni care traiesc in 2 lumi diferite sa devina un tot intreg? Daca ma intrebati ceva timp in urma, cred ca urma sa dau un raspuns mai sceptic, dar acum va pot spune fara o urma de indoiala in mine ca NU CONTEAZA! In ceea ce priveste dragostea nu are nici o importanta de te-ai nascut negru, alb sau rosu, daca el s-a nascut in Japonia sau chiar dupa coltul casei tale, daca il cunosti de o luna sau de o viata. Sunt numeroase cazurile cind oameni ce se cunosc de o viata se despart deoarece nu gasesc limba comuna. In fine orice relatie are problemele sale, deci nu cred ca pentru a avea o relatie fericita conteaza din ce tara este partenerul dumneavoastra. Atit cit timp sentimentele voastre sunt sincere, dragostea te poate surprinde!

Ceva timp in urma am intrebat o prietena cum isi inchipuia ea un barabat japonez. Ea mi-a spus ceea ce majoritatea dintre noi ar spune- ca si-l inchipuie ceva rezervat, inteligent, calm si poate chiar pe undeva calculat. Este o parere preconceputa pe care majoritatea femeilor din Rep. Moldova o au. Unicul nostru acces catre cultura japoneza sunt filmele cu samurai si cele citeva localuri decente de sushi. Fiind una dintre voi, permite-ti-mi sa va spun – ne-am inselat! Conceptiile noastre despre barbatii din Japonia, despre cultura lor sunt foarte limitate. Din experienta mea si interactiunile ce le-am avut eu cu cultura japoneza am aflat ca japonezii nu numai sunt inteligenti, ci si foarte calmi si politicosi. Natura lor rezervata de a fi, modul laconic de exprimare este o consecinta directa a respectului extrem ce le caracterizeaza cultura. Deci, doamnelor si domnisoarelor, daca va doriti pe cineva care sa se comporte ca un adevarat gentleman cu dumneavoastra, alegerea unui barbat din Japonia este cea mai corecta! Am avut oportunitatea de a trai pe pielea mea sentimentul astaJ)) Crede-ti-ma – e minunat!

(Continuarea urmeaza)

No comments:

Post a Comment